اعلان

كلمات مهرجان الافعي والحاوي دنيا المشاكل عايزة الفاجر ايوة انا سافل حسن البرنس فارس حميدة

كلمات مهرجان الافعي والحاوي دنيا المشاكل عايزة الفاجر ايوة انا سافل

كلمات مهرجان الافعي والحاوي دنيا المشاكل عايزة الفاجر ايوة انا سافل حسن البرنس فارس حميدة

مهرجان : الافعا والحاوي ( دينا المشاكل )

  1. غناء : حسن البرنس الصغير
  2. كلمات : ملك التركي
  3. الحان : كريم التركي&اسلام النص
  4. توزيع :  خالد السفاح

كلمات المهرجان الافعي والحاوي فارس حميدة حسن البرنس


يادنيا هاتي كمان هموم.. ارمي اوجاعك هاتيها 

عالوجع انا بنام واقولك.. وانتي ماشية تسوقي فيها 

انتي افعي وانا الحاوي.. اا لازم الاعبك اة يا خبيثة 
عالمرار والشر ناوي.. مانتي للفرعون رخيصة 

لاااا لااااا لا لا لا

دنيا وقانونا النحل حتي ميزانها اختل 
دا الصاحب صاحب صاحبه وباعوا بأرخص سعر 
عشنا ما بين ذئاب ينهشو من الرئاب 
دي الحوت يابا قل مقامو لما طلع من البحر 

قلبي خلاص اهو مات.. انا ودعت الذكريات
دنا كنت معاكم على هواكم ليه هجرتوني
حب كتير حبيت وعشانكم انا ضحيت
دانا ياما صمتكم وجرحتني

لو عشت الدنيا أسد. وسط الضباع هتسد
هتعيشها بالطيبة. الدنيا فيك هتهد 
لازم تكون وتد. تخرب علي اي حد
علشان فى زمنا دا. محدش بيرحم حد 

حب و متتعلقش. طنش ومطنش 
اسحب سكينة طرش. علي جاحد 
فكك من المعلوم.. دور علي المجهول 
علشان تجيب الجوال.. لازم تعاند 

ايدك تمسح دموعك.. نارك بتأييد شموعك 
جرحك كاسر ضلوعك.. نفسك حزينة
حزنك يفرحهم. فرحك يزعلهم 
ربي ما يسعدهم.. ولاد اللذينة 

صاحبي دا كان راجل.. داخل ويتقاتل 
قام قالي اموت راجل.. احسن ما اعيش مكسور
كان عني بيدافع.. داخل ويصارع 
وبطلو فالشارع.. صادق قصاد أسطول 

دنيا المشاكل.. عاوزة الفاجر 
ايوا انا سافل.. ياعيال خسيسة
ابل وعامل.. اضرب وبادل
ايوا انا شاغل.. شاغل دماغك

دنيا الملاهي.. والكل ساهي 
علي رزقي ساعي.. ولحلمي باصص
انا المشاكس.. عاكس معاكس 
فكل حتة.. معروف بالفارس

حسن البرنس غناء لكم بدع 
فارس حميدة دا قديم مسمع 
خالد السفاح ده اللي وزع 
وكلو يجهز لي
اوشا ومهند  ادارة شاطرة
سفن ستار في الساحة شاغرة 
ووسع لي 
كريم التركي دا ظابط حالو
إسلام النص دا ظابط مجالو 
وهنعلي 
زيزو ارسي سي في مجالو حوت 
واللي يجي ع السكة يموت
علي تيتو لما يظهر كلو منو يجري يفوت 
اسكندرية حبيبتي دي بلدي دي عروستي دي هيا قلبيي 
المعادي وخليفا رجالها عزوة مش بتجلي

اشترك للحصول آخر تحديثات للمقالات عبر البريد الإلكتروني:

0 من التعليقات "كلمات مهرجان الافعي والحاوي دنيا المشاكل عايزة الفاجر ايوة انا سافل حسن البرنس فارس حميدة"

إرسال تعليق

اعلان اول الموضوع

اعلان اول الموضوع

اعلان اسفل عنوان الموضوع

اعلان اسفل عنوان الموضوع

اعلان وسط الموضوع

اعلان وسط الموضوع

اعلان اخر الموضوع

اعلان اخر الموضوع